+48 222 57 1717
Być może to jedyny crossover, który może konkurować prowadzeniem na zakrętach i dynamiką na prostych z naprawdę szatańskimi coupe, dla których model zaliczany jest do kategorii kultowych.
Za ostrość doznań w zakrętach odpowiadają ustawienia podwozia, w tworzeniu których Bawarczycy mają niewielu konkurentów. Cóż, przyspieszenie zapewniają słynne V6 i V8 - prawdziwe arcydzieła projektantów Bavarian Motor Plants. To prawda, że \u200b\u200bdoskonała pod każdym względem technika wymaga uwagi: poziom oleju musi być stale monitorowany ze względu na jego zwiększone zużycie, do zbiornika należy wlewać wysokiej jakości benzynę, a podczas przełączania samochodu na gaz należy ustawić wtrysk prawidłowo, ponieważ silniki monachijskie nie tolerują nadmiernie wzbogaconych lub zubożonych mieszanek.
Główną zasadą jest tutaj „nie szkodzić”. Nikt nie chce zamienić wilka w owcę. W tym samym czasie pierwszy powinien być pełny, a drugi - cały. Dlatego po przeanalizowaniu historii instalacji i eksploatacji „X” z 4,4-litrową „ósemką” zalecamy do tego silnika „mózg” Lovato z korekcją OBD. Po pierwsze Włosi dostali program, który w czasie rzeczywistym dostosowuje wtrysk, dopasowując się tu i teraz do składu porcji paliwa. Po drugie, taka jedność oprogramowania gazowego i algorytmów paliwowych jednego modelu nie jest często spotykana w oprogramowaniu uniwersalnym.
Ale wiemy, że „Bawarczycy” są niezwykle wrażliwi na skład mieszanki.
Co więcej, uboga mieszanka nieuchronnie prowadzi do przegrzania zaworów, co wśród opiekunów nazywane jest wypaleniem. Aby gaz w BMW X5 nie stał się źródłem problemów, przede wszystkim zwraca się uwagę na zdolność oprogramowania propanowego do nadążania za standardowymi ustawieniami komputera pokładowego (BC), przechwytywania sygnałów BC na czas, skoryguj je i wyślij impulsy do wtryskiwaczy gazowych. Proces jest cykliczny i odbywa się natychmiastowo, ale w zwolnionym tempie wygląda to tak: zwykły BC analizuje skład porcji i daje sygnał do pomp benzynowych o czasie otwarcia, ECU przechwytuje impuls i na podstawie otrzymane informacje, wydaje instrukcje dystrybutorom gazu.
Szybkość i poprawność pracy „mózgu gazowego” wpływa na dokładność mieszanki paliwowej podczas jazdy na propan-butanie.
Ekipa Lovatova poradziła sobie z tym zadaniem najlepiej na tle innych uniwersalnych programów – BMW X5 z LPG zachowuje swój charakterystyczny charakter i jednocześnie jeździ ekonomicznie. Rezerwę mocy można podwoić, instalując 90-litrowy zbiornik na propan. Okazuje się, że wilki są pełne, a owce bezpieczne. Alternatywą może być tutaj sprzęt marki premium ze spersonalizowanym programem. Jednak w przypadku niektórych modyfikacji silników z wczesnych lat wydania nie zawsze istnieje oprogramowanie osobiste. A cena takiego wyposażenia używanego samochodu nie jest zbyt odpowiednia.
Aby dowiedzieć się więcej o kompletnym zestawie instalacji butli gazowych zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami.